Kraj

G+J Polska poszerzy "NG" o wydanie dla dzieci od 7. roku życia

G+J Polska poszerzy markę "National Geographic" o magazyn dla dzieci od 7. roku życia "National Geographic Kids". Nie jest to...

G+J Polska poszerzy markę “National Geographic” o magazyn dla dzieci od 7. roku życia “National Geographic Kids”. Nie jest to całkowita nowość w portfolio wydawnictwa. Testowe numery “NG Kids” ukazały się w 2004 r. Od tego czasu do projektu nie wracano z konkretnymi planami.

Pierwsze wydanie “NG Kids” ukaże się we wrześniu br. Magazyn ze względu na swój charakter będzie dystrybuowany wyłącznie w prenumeracie. “NG Kids” położy nacisk na edukację, istotnym wątkiem będzie uświadamianie dzieciom i ich rodzicom potrzeby ochrony zasobów naturalnych ziemi. Tytuł będzie czerpał ze zbiorów innych wydań “NG” i wykorzystywał autorskie pomysły redakcji w Polsce.

Nie zamierza podejmować bezpośredniej konkurencji z wciąż rosnącym segmentem czasopism dla dzieci, które ukazują się obowiązkowo z gadżetami.

Cena półrocznej prenumeraty “NG Kids” wyniesie 49 zł. Docelowo wydawca chciałby mieć ok. 15 tys. stałych odbiorców nowego tytułu, który będzie ukazywał się 10 razy w roku. Promocja “NG Kids” obejmie tytuły G+J Polska, internet oraz telemarketing. Szczegóły promocji nie są jeszcze podawane. (KP)