Kraj

"Auto Firmowe" rozpoczyna program na rzecz bezpieczeństwa kierowców

Miesięcznik "Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM) oraz portal Autofirmowe.pl są organizatorami I edycji ogólnopolskiego programu na rzecz bezpieczeństwa kierowców samochodów firmowych...

Miesięcznik “Auto Firmowe” (wydawnictwo IPM) oraz portal Autofirmowe.pl są organizatorami I edycji ogólnopolskiego programu na rzecz bezpieczeństwa kierowców samochodów firmowych “Defensywnikierowcy.pl – bezpieczne auto firmowe”. Sponsorem projektu jest Grupa Goodyear Polska. Ideą programu jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego i świadomości kierowców poprzez promowanie zasad jazdy defensywnej wśród kadry kierowniczej oraz pracowników firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw użytkujących samochody służbowe.

Projekt wspiera kampania przygotowana przez IPM. W wielu serwisach internetowych pojawi się film, który pokaże kierowcę defensywnego i agresywnego. Internauci będą mogli wcielić się w każdego z nich i poznać konsekwencje obu stylów jazdy. W kampanii w innowacyjny sposób wykorzystano grafikę komputerową 3D.

– W Stanach Zjednoczonych propagowanie defensywnej jazdy ma już ok. 20-letnią tradycję. My w Polsce dopiero jesteśmy na początku tej drogi – powiedziała Edyta Boroń, marketing manager IPM.

Wydawnictwo IPM z siedzibą we Wrocławiu zadebiutowało w 2001 r. branżowym magazynem “Flota”. Obecnie w portfolio IPM jest siedem magazynów, m.in.: “Flota”, “Auto Firmowe”, “Samochody Użytkowe”, “AutoVIP”. (KP)