Kraj

Cinema City i New Age Media organizują transmisje meczów Euro 2008 oraz eventy z okazji Dnia Dziecka

Cinema City, największa sieć multipleksów w Polsce, wraz z New Age Media, domem sprzedaży reklamy w multipleksach, organizują dla zaproszonych...

Cinema City, największa sieć multipleksów w Polsce, wraz z New Age Media, domem sprzedaży reklamy w multipleksach, organizują dla zaproszonych gości transmisje na żywo meczów reprezentacji Polski oraz specjalną transmisję meczu finałowego w pięciu kinach Orange Imax w: Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. W każdej lokalizacji wydarzenie zostanie wzbogacone poprzez konkursy i inne atrakcje, np. malowanie twarzy w barwy narodowe, cheerleaderki, gadżety związane z piłką nożną, jak również catering. Partnerami akcji są: Carlsberg, Orange, Philips, TP SA oraz Dominium Pizza.

Z okazji Dnia Dziecka New Age Media w multipleksach Cinema City, kinach Orange Imax oraz kinach sieci Helios i Kinoplex organizuje zaś 31 maja event o charakterze rodzinnym. Partnerem Dnia Dziecka z New Age Media jest firma Storck. Program imprezy obejmuje m.in. zajęcia z różnych technik plastycznych, pokaz sztuczek cyrkowych oraz inne atrakcje dla dzieci i dorosłych, np.: plac zabaw z piłeczkami i zjeżdżalniami, kino – wyświetlanie bajek, kręgle i bilard. (MKS)