Kraj

MobilKing przez trzy miesiące pozyskał 45 tys. klientów

Mobile Entertainment Company (MEC), wirtualny operator komórkowy działający pod marką MobilKing, poinformował, że w ciągu trzech miesięcy od wejścia marki...

Mobile Entertainment Company (MEC), wirtualny operator komórkowy działający pod marką MobilKing,

poinformował, że w ciągu trzech miesięcy od wejścia marki na rynek pozyskał 45 tys. użytkowników. Firma podtrzymuje plan pozyskania 200 tys. klientów do końca roku.

– Nasz sukces to dowód na to, że wirtualny operator może wejść na rynek w wielkim stylu, mieć duże plany i skutecznie je realizować. 45 tys. klientów to dopiero początek, do końca roku będzie nas dużo więcej – zapowiada Tomasz Rudnicki, dyrektor zarządzający MobilKing. Zdaniem przedstawicieli operatora o powodzeniu oferty zdecydowały: starannie wybrana grupa docelowa, zauważalna kampania reklamowa, męskie gadżety (np. plakaty z modelkami) i szeroka sieć sprzedaży (25 tys. punktów sieci: Kolporter, Lekkerland, TeleTorium, Connex, oraz sklepy sieci Żabka i Auchan).

Przypomnijmy, że TVP odmówiła emisji pierwotnej wersji spotów MobilKinga, w odpowiedzi na to operator zdecydował się na emisję ocenzurowanych wersji, a dwa tygodnie temu po licznych skargach Komisja Etyki Reklamy uznała, że spoty MobilKinga dyskryminują płeć i utrwalają negatywne stereotypy. Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamową Kaspen z Czech, a media planuje i kupuje dom mediowy MindShare Polska. (MB)