Kraj

Money.pl kupiło sieć reklamy na blogach

Spółka Money.pl objęła 70 proc. udziałów w nowo utworzonej spółce Brand New Media specjalizującej się w dystrybucji reklam na blogach....

Spółka Money.pl objęła 70 proc. udziałów w nowo utworzonej spółce Brand New Media specjalizującej się w dystrybucji reklam na blogach.

Jej dotychczasowi twórcy i założyciele: Maciej Zawadziński, Michał Michalik i Dominik Jendroszczyk, mają łącznie pozostałe 30 proc. udziałów w Brand New Media, która odpowiada za zarządzanie serwisami Krytycy.pl (platforma łącząca blogerów i reklamodawców) oraz BlogNews.pl (przegląd polskiej blogosfery).

Inwestycja w Brand New Media to odpowiedź Money.pl na rosnące znaczenie blogosfery na rynku reklamy online.

– Staramy się inwestować w nowe, perspektywiczne projekty, szczególnie w obszarze reklamy online. Usługi oferowane przez Brand New Media cieszą się dużym powodzeniem na bardziej rozwiniętych rynkach, w Polsce dopiero zaczynają zdobywać popularność – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl.

Zakup udziałów w Brand New Media jest kolejną inwestycją Money.pl w ostatnim półroczu. Spółka zainwestowała w Legalsupport (serwisy E-prawnik i ePoradniki), Favore.pl (porównywarka ofert usługodawców), MyStock.pl (społeczność inwestorów giełdowych) oraz BusinessClick (biznesowa sieć reklamy kontekstowej). Firma prowadzi kolejne rozmowy i planuje dalsze inwestycje. (BG)