Zagranica

"The International Herald Tribune" wzmacnia globalne pozycjonowanie

Dziennik "The International Herald Tribune" ("IHT") chce wzmocnić swoje pozycjonowanie jako globalnego źródła informacji. Służy temu m.in. zmiana tagline'u na...

Dziennik “The International Herald Tribune” (“IHT”) chce wzmocnić swoje pozycjonowanie jako globalnego źródła informacji. Służy temu m.in. zmiana tagline’u na stronie tytułowej z “Published by the New York Times” na “The global edition of the New York Times”. Ma to oznaczać większą integrację w obszarze postrzegania obu tytułów, choć nie oznacza zmiany ich dotychczasowej polityki redakcyjnej.

“IHT” ma obecnie trzy newsroomy – w Nowym Jorku, Paryżu i Hongkongu. Adresowany jest do międzynarodowej grupy czytelników w odróżnieniu od “The New York Timesa”, który nie ma jak dotąd strategii dystrybucyjnej poza rynkiem Stanów Zjednoczonych. (“BrandRepublic”)