Agencja Brand Support przygotowała cykl advertoriali na temat herbatek owocowych Saga należących do Unilever Polska.
Advertoriale zawierające rodzinne historie związane z owocami oraz proste przepisy na owocowe desery ukazywać się będą w kolejnych numerach “Pani Domu” w maju i czerwcu.
Celem projektu jest zbudowanie świadomości smaków Sagi owocowej w grupie docelowej. Layout nawiązuje wyglądem do artykułu prasowego i dostosowany jest do działów tematycznych “Pani Domu”. Stylistyka tekstów zgodna jest z dotychczasową kampanią reklamową Sagi z dziadkiem Zygmuntem, która odwołuje się do wartości rodzinnych.
Kampania wsparta jest konkursem konsumenckim “Przepis na rodzinny uśmiech”, w którym można wygrać rodzinne zestawy dzbanków i szklanek. Nagrodzone zostaną najciekawsze przepisy nadesłane przez czytelniczki “Pani Domu”. Przepisy oceni szef kuchni hotelu Lord w Warszawie Stefan Birek. Najlepsze przepisy zostaną opublikowane w specjalnym dodatku do “Pani Domu”. (MKS)