Kraj

Brand Support autorem advertoriali promujących owocowe smaki herbat Saga

Agencja Brand Support przygotowała cykl advertoriali na temat herbatek owocowych Saga należących do Unilever Polska. Advertoriale zawierające rodzinne historie związane...

Agencja Brand Support przygotowała cykl advertoriali na temat herbatek owocowych Saga należących do Unilever Polska.

Advertoriale zawierające rodzinne historie związane z owocami oraz proste przepisy na owocowe desery ukazywać się będą w kolejnych numerach “Pani Domu” w maju i czerwcu.

Celem projektu jest zbudowanie świadomości smaków Sagi owocowej w grupie docelowej. Layout nawiązuje wyglądem do artykułu prasowego i dostosowany jest do działów tematycznych “Pani Domu”. Stylistyka tekstów zgodna jest z dotychczasową kampanią reklamową Sagi z dziadkiem Zygmuntem, która odwołuje się do wartości rodzinnych.

Kampania wsparta jest konkursem konsumenckim “Przepis na rodzinny uśmiech”, w którym można wygrać rodzinne zestawy dzbanków i szklanek. Nagrodzone zostaną najciekawsze przepisy nadesłane przez czytelniczki “Pani Domu”. Przepisy oceni szef kuchni hotelu Lord w Warszawie Stefan Birek. Najlepsze przepisy zostaną opublikowane w specjalnym dodatku do “Pani Domu”. (MKS)