Małgorzata Majewska dołączyła do zespołu agencji reklamowej Kola:ż new ideas, obejmując stanowisko account managera. Ma to związek z inwestycjami firmy w świadczenie usług z zakresu reklamy ATL. Do tej pory agencja koncentrowała się przede wszystkim na realizacji projektów marketing services.
– Zmiany personalne w naszym zespole mają na celu przygotowanie agencji do nowych wyzwań na rynku reklamy, zwłaszcza na rynku ATL – mówi Ewa Kisiel, właścicielka agencji Kola:ż new ideas.
Przez ostatnie dwa lata Majewska związana była z agencją reklamową Peppermint, gdzie odpowiadała za obsługę takich klientów, jak: Holiday Inn, Empik, Johnson & Johnson czy Wilanów One.
Agencja zamierza wkrótce powiększyć zespół, jednak szczegóły tych planów nie zostały ujawnione. Do grona jej najważniejszych klientów należą m.in.: Mercedes-Benz, Bosch, Totalizator Sportowy, Cadbury Wedel, Baxter i EUSA Pharma. (JP)