Kraj

Trzy kampanie PR z Polski nagrodzone w konkursie Sabre Awards

Kampania zrealizowana przez firmę doradztwa public relations On Board PR dla NSZZ Solidarność "Niskie płace barierą rozwoju Polski" zdobyła nagrodę...

Kampania zrealizowana przez firmę doradztwa public relations On Board PR dla NSZZ Solidarność “Niskie płace barierą rozwoju Polski” zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie Sabre Awards 2008 jako najlepsza kampania public affairs. Celem nagrodzonej pracy było wsparcie działań lobbingowych NSZZ Solidarność na rzecz polepszenia warunków płacowych w Polsce. Projekt był realizowany od lutego 2007 r. m.in. pod patronatem rzecznika praw obywatelskich.

Poza kampanią On Board PR nagrody najnowszej edycji Sabre Awards spośród sześciu nominowanych prac z Polski otrzymały jeszcze kampanie zrealizowane przez Euro RSCG Sensors oraz Partner of Promotion.

Sabre Awards jest jedną z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatorem konkursu jest The Holmes Group z Nowego Jorku. (KP)