Kraj

Eskadra Group zamierza uruchomić w tym roku agencję ATL

Eskadra Group według Sebastiana Oprządka, dyrektora zarządzającego, planuje do końca roku otwarcie niezależnej agencji ATL. Obecnie w ramach Eskadry Marketing...

Eskadra Group według Sebastiana Oprządka, dyrektora zarządzającego, planuje do końca roku otwarcie niezależnej agencji ATL. Obecnie w ramach Eskadry Marketing Services funkcjonuje dywizja zajmująca się realizacją projektów ATL (m.in. dla Mediów Regionalnych), a siedem osób w kreacji jest skierowanych do opracowywania tego typu zadań. – Pod koniec roku zespół ten powiększony o nowych pracowników zostanie wydzielony jako odrębna spółka – mówi Oprządek.

Nie jest jeszcze przesądzone, jak będzie się nazywać nowa agencja, ale według Oprządka będzie miała w nazwie człon “Eskadra”.

W Eskadra Group oprócz Eskadry Marketing Services funkcjonują także: Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria, Opcom (agencja interaktywna), Eskadra Market Place (firma zajmująca się tworzeniem strategii, działań komunikacyjnych z zakresu promocji, turystyki, inwestycji dla miast, regionów, samorządów etc.) oraz Eskadra Publica (agencja PR). Według Oprządka obecnie przychody Eskadra Group pochodzące z realizacji projektów ATL to kilka procent w skali grupy. (AMS)