Kraj

Kamis promuje keczupy poprzez sponsoring programów TV

Kamis po raz pierwszy ruszył z działaniami reklamowymi wspierającymi sprzedaż keczupów pod swoją marką. Aktywności obejmują kampanię sponsoringową najpopularniejszych seriali...

Kamis po raz pierwszy ruszył z działaniami reklamowymi wspierającymi sprzedaż keczupów pod swoją marką. Aktywności obejmują kampanię sponsoringową najpopularniejszych seriali (“M jak miłość” i “Na dobre i na złe” w TVP2 oraz “Tylko miłość” w Polsacie), prognozy pogody i serwisu sportowego przy głównym wydaniu “Faktów” w TVN. Potrwają przez maj i czerwiec. Kamis przygotował pięć wersji spotów dostosowanych treścią do charakteru sponsorowanych programów i nawiązujących tematycznie do sezonu grillowego. “Bohaterem” kampanii jest keczup Kamis w trzech dostępnych smakach: pikantnym, łagodnym i włoskim.

Cała linia zadebiutowała na rynku w lipcu ub.r. Do tej pory nie miała wsparcia reklamowego. Prowadzone obecnie działania mediowe przygotował dom mediowy MediaCom Warszawa, a za kreację odpowiada agencja Testardo Red Cell. Producent nie udzielił informacji odnośnie do udziałów rynkowych swojej marki keczupu. Jej konkurenci w tym segmencie to m.in.: Pudliszki, Kotlin, Hellmann’s, Roleski. (MKS)