Kraj

IQ Marketing przygotował oprawę promocji margaryn Kasia i Delma Extra

IQ Marketing przygotował oprawę promocji margaryn Unilevera - Delma Extra i Kasia. Celami akcji promocyjnej Delma Extra opartej na mechanice...

IQ Marketing przygotował oprawę promocji margaryn Unilevera – Delma Extra i Kasia. Celami akcji promocyjnej Delma Extra opartej na mechanice loterii i konkursu są wzrost sprzedaży i wzmocnienie wizerunku tej margaryny jako marki rodzinnej i nowoczesnej, kojarzącej się z dobrą jakością. Agencja IQ Marketing przygotowała w tym celu m.in. materiały POS i platformę SMS. Grupę docelową działań promocyjnych stanowią kobiety pomiędzy 25. a 45. rokiem życia odpowiedzialne za gospodarstwo domowe i codzienne zakupy. W loterii może wziąć udział każdy, kto zakupi dwa opakowania promocyjne Delmy Extra, a następnie wyśle SMS-a z unikatowymi kodami znajdującymi się na opakowaniu. Nagrodami są 600 wypiekaczy do chleba oraz ponad 12 tys. świecących breloków do telefonów komórkowych.

Równolegle Unilever prowadzi promocję konsumencką margaryny Kasia – “Kasia na Dzień Matki i Dzień Dziecka”. W ramach komunikacji IQ Marketing przygotowała kreację reklam prasowych i odpowiada za obsługę platformy SMS-owej. Promocja odbędzie się w Dniu Matki i w Dniu Dziecka. 200 osób, które wyślą SMS-a, otrzyma silikonową foremkę do wypiekania ciasteczek. Promocja ma wzmocnić wizerunek Kasi jako marki, która proponuje konsumentom nowe pomysły na domowe ciasta.

Unilever jest jednym z głównych klientów IQ Marketing. (TW, MKS)