Zagranica

D'ARCY TRACI EUROPEJSKI BIZNES UNCLE BEN'S NA RZECZ BBDO

Masterfoods, będący oddziałem koncernu Mars, przekazał swój oceniany na 36 mln dol. europejski budżet marki Uncle Ben's do należącej do...

Masterfoods, będący oddziałem koncernu Mars, przekazał swój oceniany na 36 mln dol. europejski budżet marki Uncle Ben’s do należącej do grupy Omnicom agencji BBDO Worldwide. Wcześniej budżet ten należał do agencji D’Arcy (należącej do grupy Bcom3), która także brała udział w przetargu. Rzecznik Masterfoods powiedział, że ostateczne przekazanie budżetu nastąpi w pierwszej połowie 2002 r. Strata budżetu przez D’Arcy jest dla niej tym bardziej dotkliwa, że agencja właśnie broni swojego europejskiego budżetu batonów czekoladowych Mars. Przetarg na obsługę ich budżetu reklamowego rozpoczął się w maju br. i oprócz D’Arcy biorą w nim udział także agencje BBDO i Grey.