Kraj

Egmont będzie wydawał miesięcznik "Zozomix" dla Mieszka SA, producenta Zozoli

Wydawnictwo Egmont Polska powiększy swoje portfolio o dwa tytuły dla dzieci. Pierwszy z nich to miesięcznik pt. "Zozomix" (nakład 80...

Wydawnictwo Egmont Polska powiększy swoje portfolio o dwa tytuły dla dzieci. Pierwszy z nich to miesięcznik pt. “Zozomix” (nakład 80 tys. egzemplarzy, objętość 32 strony), który będzie wydawany dla firmy Mieszko SA, producenta słodyczy m.in. pod marką Zozole.

Skierowany będzie do chłopców i dziewczynek w wieku 10-14 lat interesujących się grami na PC, gadżetami IT, internetem oraz światem komputerów. Czytelnicy znajdą w nim także opisy filmów, gier, muzyki, szeroko pojętego lifestyle’u, a także komiks rysowany techniką 3D. Do pisma dodawane będą dwa prezenty – płyta CD z pełną wersją gry komputerowej i demo kilku innych gier oraz smakowite słodycze (cena 5,99 zł).

Reklama na stronie wewnątrz magazynu kosztuje 9,9 tys. zł. Wprowadzenie tytułu na rynek wsparte będzie kampanią reklamową w telewizji oraz w tytułach własnych Egmontu. Kampania telewizyjna rozpocznie się 24 maja i potrwa do 31 maja br. Obejmie kanały dziecięce: Cartoon Network, Jetix, Jetix Play, ZigZap, oraz kanały muzyczne – MTV i Viva. Reklamę przygotowała agencja Soho Square, za planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Guideline.

Drugi tytuł, także miesięcznik, ma tytuł “Clifford – Wielki Czerwony Pies” (nakład 50 tys. egzemplarzy, objętość 24 strony, cena 5,50 zł). Tym samym wydawca poszerza swoje portfolio czasopism dla najmłodszych z popularnymi bohaterami seriali animowanych i książek. Miesięcznik skierowany jest do dziewcząt i chłopców w wieku 3-6 lat.

Magazyn jest oparty na motywach bajki emitowanej obecnie w kanale MiniMini. W piśmie znajdą się historyjki obrazkowe (w tym jedna rymowana) oraz opowiadanie. Do każdego numeru czasopisma dołączony zostanie plakat oraz brandowany prezent – w pierwszym numerze będą to długopis w kształcie kości i notesik.

Miesięcznik “Clifford – Wielki Czerwony Pies” ukaże się na rynku 24 maja br. Koszt strony reklamowej to 9,9 tys. zł (II okładka) lub 10,5 tys. zł (IV okładka). Debiut zostanie wsparty kampanią reklamową w telewizji prowadzoną od 24 maja do 2 czerwca (TVP, Polsat, TVN, TVN Style, Jetix, Boomerang, Cartoon Network, MiniMini), w prasie (tytuły Egmont Polska) i w internecie (WP.pl, eDziecko.pl). Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MPG. (MB)