Kraj

Polsat spodziewa się 50-procentowego wzrostu oglądalności w czerwcu

Polsat rozpocznie dziś sprzedaż cennikową na czerwiec br. CPP stacji w stosunku do maja br. stanieje o ok. 13 proc.,...

Polsat rozpocznie dziś sprzedaż cennikową na czerwiec br. CPP stacji w stosunku do maja br. stanieje o ok. 13 proc., a w stosunku do czerwca 2007 r. wzrośnie o niespełna 30 proc.

– Proponujemy bardzo konkurencyjne ceny na czerwiec, spodziewając się 50-procentowego wzrostu udziału stacji w rynku oglądalności, co da Polsatowi ponad 30-procentowy udział w prime time w grupie 16-49 lat – mówi Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Polsat Media wprowadza także ofertę pakietów przy transmisjach piłkarskich rozgrywek Euro 2008. Jak już pisaliśmy (patrz DS “MMP” z 29 kwietnia br.), nadawca oferował do tej pory możliwość cennikowego zakupu spotów na antenach Polsatu i Polsatu Sport Extra. Cennik na Euro nadal będzie wyłączony ze sprzedaży standardowej, ale reklamodawcy będą mogli kupować czas reklamowy przy transmisjach meczów w pakietach GRP. – Cena pakietów jest skorelowana z CPP stacji na czerwiec, a oferta obejmuje gwarancję dostarczenia widowni i mechanizm rozliczania po realnie dostarczonych GRP – zapowiada Stanisław Janowski. Zapewnia, że oferta sprzedaży cennikowej spotkała się z dużym zainteresowaniem, ale Polsat Media chce uatrakcyjnić sprzedaż pozostałych zasobów wokół rozgrywek. (JN)