Kraj

Frito Lay przeprowadziło relaunch chipsów Lay's

Frito Lay Poland przeprowadziło relaunch marki chipsów Lay's. Zmianie uległy opakowania wszystkich produktów. Pojawiły się na nich informacje o ich...

Frito Lay Poland przeprowadziło relaunch marki chipsów Lay’s. Zmianie uległy opakowania wszystkich produktów. Pojawiły się na nich informacje o ich naturalnym pochodzeniu oraz o tym, że chipsy nie zawierają konserwantów. Ulepszono dwa najpopularniejsze smaki chipsów Lay’s – paprykowy i zielona cebulka. Zmienia uległa także komunikacja marki, którą oparto na koncepcie, że dzięki chipsom Lay’s wszystkie chwile są lepsze. Kreację reklam przygotowała agencja BBDO, a za media odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. W związku z Euro 2008 marketer przygotował nowy produkt – chipsy Lay’s Strong (grubo krojone o smaku chili). Lay’s to lider segmentu chipsów w Polsce. W ub.r. jego udziały ilościowe sięgały 42 proc., a wartościowe – 50 proc. (dane producenta). (MKS)