Kraj

Polski oddział IAA otwiera się na młodych

Przedstawiciele polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA zapowiadają intensyfikację działań przede wszystkim adresowanych do młodych ludzi. - Chcemy zrealizować kilka...

Przedstawiciele polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA zapowiadają intensyfikację działań przede wszystkim adresowanych do młodych ludzi. – Chcemy zrealizować kilka inicjatyw aktywizujących przede wszystkim te osoby, które dopiero rozpoczynają karierę w branży komunikacji marketingowej bądź dopiero mają taki zamiar. Projekty z tym związane mają na celu rewitalizację IAA – mówi Monika Kotowska, p.o. dyrektor generalny biura IAA.

W tym celu ma być rozwijana przede wszystkim działalność grupy Young Professionals, którą kieruje Julian Kozankiewicz, prezes zarządu firmy experiential marketingu EMLab. Grupa chce organizować kolejne spotkania z profesjonalistami i przeprowadzić cykl szkoleń kierowanych nie tylko do członków stowarzyszenia, lecz także do studentów ostatnich lat studiów.

IAA chce poszerzyć formułę tzw. członkostwa akademickiego. Zamierza certyfikować też wyższe uczelnie, w których wykładane są przedmioty związane z marketingiem i komunikacją marketingową. Umożliwi także wymianę na poziomie międzynarodowym. Projekt ruszy prawdopodobnie w roku akademickim 2008/2009. Ma zostać skierowany do ok. 60 szkół wyższych w całej Polsce. IAA chce również przygotować konkurs dla adeptów marketingu i reklamy. Szczegóły projektu nie są znane. Jego celem ma być promocja młodych talentów. (JP)