Kraj

Luksusowa dzięki kampanii chce o połowę zwiększyć udziały

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt...

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt jest liderem w segmencie mainstream z udziałami ilościowymi na poziomie 5 proc. i jest to najlepszy wynik w historii marki. Marketer nie podaje, jak szybko zamierza osiągnąć te wzrosty. – Mamy bardzo ciekawą, przemyślaną kampanię, ale w związku z ograniczeniami prawnymi w komunikacji udziały w rynku nie zmieniają się szybko – mówi Krzysztof Grudziński, prezes V&S Luksusowa Zielona Góra. Jako głównych konkurentów wymienia brandy Soplica (CEDC) i Sobieski (Sobieski Sp. z o.o.)

Kampanię przygotowała agencja Momentum Worldwide, a wspierają ja działania PR prowadzone przez Euro RSCG Sensors. Autorem zdjęć jest znany fotograf Simonn Puschmann. Kreacja opiera się na motywach męskiej przyjaźni, częścią akcji są badania na ten temat zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC. W kampanii wódka jest prezentowana jako napój dla prawdziwych mężczyzn, którzy nie “muszą niczego udawać”. – Takie są wnioski płynące z naszych analiz konsumenckich. Ten produkt nie udaje np. wódki klubowej, jest po prostu bardzo wysokiej jakości polskim trunkiem – mówi Grudziński. Kampania proponuje też picie wódki czystej, w kieliszkach, główny tagline brzmi “Nic dodać”. (MB, TW)