Kraj

RENAULT PROMUJE ŁĄCZENIE OFERTY RABATOWEJ I KREDYTOWEJ

Renault Polska zdecydował się na rozpoczęcie kampanii reklamowo-promocyjnej opartej na połączeniu oferty rabatowej i kredytowej. Projekt o nazwie Renault Formuła...

Renault Polska zdecydował się na rozpoczęcie kampanii reklamowo-promocyjnej opartej na połączeniu oferty rabatowej i kredytowej. Projekt o nazwie Renault Formuła dotyczy zakupu siedmiu modeli samochodów Renault. Każdy z nich można kupić z określonymi rabatami, zaciągając jeden z trzech proponowanych kredytów i korzystając z propozycji leasingu. Promocja Renault Formuła wspierana jest przez działania reklamowe przygotowane przez agencję Publicis od strony strategii i kreacji. W tym celu zrealizowano pierwszą w historii Renault lokalną kampanię telewizyjną, na którą składają się dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy z nich adresowany jest do młodszych, bardziej “awanagardowych” klientów, zaś drugi jest bardziej uniwersalny, mający trafić do szerszego grona odbiorców. Budżet produkcji obu spotów wyniósł ok. 100 tys. zł (filmy powstawały w trzech studiach produkcyjnych: Spot Company, Chimney Pot i Post Meridian). Reklamy telewizyjne emitowane są w TVP, Polsacie i TVN. Kampanii telewizyjnej towarzyszy reklama w prasie: “Gazecie Wyborczej”, “Super Expressie”, “Auto Świecie” i “Newsweeku”. Media zaplanował i kupił dom mediowy HMS Carat. Kampania zakończy się na początku listopada br. (MKS)