Kraj

Lukas Bank wspiera sprzedaż nowych rachunków oszczędnościowych

Lukas Bank rozpoczął kampanię reklamującą rachunki oszczędnościowe prowadzone w ramach podstawowego konta osobistego, umożliwiające oszczędzanie i dostęp do pieniędzy w...

Lukas Bank rozpoczął kampanię reklamującą rachunki oszczędnościowe prowadzone w ramach podstawowego konta osobistego, umożliwiające oszczędzanie i dostęp do pieniędzy w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Bank promocyjnie oferuje 8 proc. oprocentowania dla nowo wpłaconych środków.

Spoty telewizyjne będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4, TVN Siedem, TVN24 oraz wybranych kanałach tematycznych. W 12 miastach pojawią się też reklamy wielkoformatowe. Wykorzystane są również reklamy prasowe (“Gazeta Wyborcza”) oraz w radiu (Radio Zet i 44 stacje lokalne). Działania reklamowe potrwają do 15 czerwca br. Za kreację odpowiada agencja reklamowa TBWA, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative Warszawa. (MB)