Zagranica

Według Millward Brown reklama mobilna jest coraz skuteczniejsza

Trzech z pięciu użytkowników telefonów komórkowych jest skłonnych do kupienia produktu po otrzymaniu reklamy mobilnej typu opt-in, na przesłanie której...

Trzech z pięciu użytkowników telefonów komórkowych jest skłonnych do kupienia produktu po otrzymaniu reklamy mobilnej typu opt-in, na przesłanie której użytkownik musi wyrazić zgodę. To wynik badania z rynku brytyjskiego przygotowanego przez firmę Millward Brown na zlecenie agencji interaktywnej Aeroedeon. Projekt przygotowano we współpracy z takimi klientami, jak: Peugeot, Diageo, Sky, Nestle, P&G i Orange. Według raportu ponad połowa badanych używa internetu w komórce, a wśród młodszych konsumentów (18-24 lata) odsetek użytkowników wzrasta do 77 proc. Większość mobilnych internautów szuka informacji o produktach takich jak samochody, podróże i bilety lotnicze. Główną barierą w korzystaniu z medium są koszty i brak wiedzy o tym, jak surfować komórką po sieci. (“Media & Marketing Europe”)