Kraj

Marka paliw Verva w grze na telefony komórkowe "Hołowczyc Rally 2008"

Marka paliw Verva z portfela PKN Orlen pojawiła się w grze na telefony komórkowe "Hołowczyc Rally 2008". Gra jest typową...

Marka paliw Verva z portfela PKN Orlen pojawiła się w grze na telefony komórkowe “Hołowczyc Rally 2008”. Gra jest typową symulacją rajdu wydaną przez polską firmę Platforma Rozrywki Mobilnej “Nitro”.

– PKN Orlen jest sponsorem Krzysztofa Hołowczyca, bohatera gry. Dlatego obecność Vervy w grze wydała nam się naturalna, choć zapewniam, że jest ona bardzo dyskretna – mówi Agnieszka Sokołowska, prezes Nitro.

Marka pojawia się np. na tablicach przy drodze, w kokpicie i na kombinezonie kierowcy. Szczegóły finansowe tego projektu z zakresu product placement nie są znane. Gra będzie dystrybuowana za pośrednictwem firm sprzedających kontent mobilny, a także przez operatorów.

To jeden z pierwszych w Polsce przypadków product placementu w komercyjnie dostępnej grze na telefon komórkowy. W przeszłości pojawiały się projekty związane z grami brandowanymi przygotowywanymi specjalnie na zlecenie marketera. (TW)