Kraj

Era zmniejszyła liczbę klientów; wciąż brak decyzji o rebrandingu

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej, podała, że po I kw. br. miała 12,986 mln klientów, co oznacza, że od...

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej, podała, że po I kw. br. miała 12,986 mln klientów, co oznacza, że od końca ub.r. ubyło jej 12 tys. użytkowników. – Widać, że rynek się zmienia, rozpoczęła się nowa era – era walki o utrzymanie i satysfakcję klientów – mówi Klaus Hartmann, prezes PTC. Prezes Ery zwraca uwagę, że co prawda zmalała baza klientów pre-paid, za to wzrosła baza klientów abonamentowych, i przyznaje, że PTC koncentruje obecnie uwagę właśnie na segmencie klientów abonamentowych, gdyż ci generują wyższy poziom ARPU (przychody od pojedynczego użytkownika). Klaus Hartmann pytany czy Deutsche Telekom (posiada największy pakiet udziałów w PTC) przeprowadzi proces rebrandingu marki Era na T-Mobile, odpowiedział, że spółka nadal czeka w tej sprawie na decyzję głównego udziałowca. (MB)