Kraj

Deni Cler liczy na 20 mln zł z GPW; przeznaczy je na rozwój sieci salonów

Spółka DCG, która zarządza marką Deni Cler, zamierza w połowie br. zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Środki pozyskane z...

Spółka DCG, która zarządza marką Deni Cler, zamierza w połowie br. zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Środki pozyskane z publicznej emisji przeznaczy na rozwój sieci salonów ekskluzywnej odzieży.

Obecnie DCG (spółka zależna od W.Kruk) ma 28 sklepów z odzieżą Deni Cler i jeden salon marki Cacharel.

– Perspektywy dla branży odzieżowej, w tym również dla odzieży ekskluzywnej, są w Polsce bardzo obiecujące. Wzrost szacuje się na ok. 10 proc. rocznie – uważa Jan Rosochowicz, prezes zarządu DCG. – Dodatkowym atutem jest wciąż niskie nasycenie rynku najwyższego segmentu rynku odzieży luksusowej w kraju, a co za tym idzie – dość ograniczona konkurencja dla marek Deni Cler czy Cacharel.

Spółka wchodzi na GPW, by dzięki środkom uzyskanym z rynku publicznego utrzymać wzrost sieci Deni Cler oraz zwiększyć liczbę salonów Cacharel.

Spółka chce pozyskać z emisji publicznej ponad 20 mln zł (po emisji akcji obecny właściciel DCG – spółka W.Kruk – zachowa 60 proc. udziałów). Prezes Rosochowicz liczy, że kwota ta zapewni spółce finansowanie rozwoju zaplanowanego do 2010 r.

Przychody DCG w ub.r. wyniosły 44,6 mln zł, a zysk netto 4 mln zł. Prospekt spółki trafił już do Komisji Nadzoru Finansowego. (BG)