Kraj

Nowa kampania Jurajskiej ma wzmocnić jej pozycję

Woda mineralna Jurajska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe, które potrwają do końca sierpnia. Kampania "Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury" ma...

Woda mineralna Jurajska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe, które potrwają do końca sierpnia. Kampania “Posłuchaj swego pragnienia – zasmakuj natury” ma ugruntować pozycję rynkową Jurajskiej. Według monitoringu ACNielsen w sierpniu ub.r. Jurajska zajmowała czwarte miejsce wśród producentów wody mineralnej na naszym rynku. Liderem pozostawał Żywiec Zdrój, a kolejne pozycje należały do Cisowianki i Kropli Beskidu.

Kampania obejmie TV ogólnopolskie. W pierwszym etapie emitowane będą 30- i 20-sekundowe spoty wizerunkowe.

Inne działania reklamowe obejmują reklamę w prasie handlowej i codziennej oraz reklamę w portalach Onet.pl oraz WP.pl. W kolejnych etapach kampanii emitowane będą spoty sponsorskie transmisji meczów Ligi Światowej siatkarzy, wykorzystane zostaną outdoor na terenie Polski, materiały POS oraz reklamy w prasie kobiecej, jak również będzie przeprowadzona promocja konsumencka.

Producentem spotu jest firma Supra Film, a do jego realizacji zaangażowano utalentowanych twórców mających doświadczenie w produkcjach artystycznych. Film reżyseruje poetka i reżyserka Jolanta Trela-Ptaszyńska, laureatka wielu naród, w tym Paszportu Polityki. Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Sikora, operator filmowy chętnie angażujący się do współpracy z niezależnymi reżyserami, laureat wielu nagród za zdjęcia, w tym Srebrnej Żaby na festiwalu filmowym Camerimage w 2001 roku.

Strategię kampanii opracowała “Jurajska” Spółdzielnia Pracy. Autorem projektów graficznych jest krakowskie Studio Projektowe “Mh-art”. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. (MKS)