Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kampanię promocyjną “TaoTao – najlepszy na grill”.
Kampania prowadzona od maja do czerwca ma na celu popularyzację sosów TaoTao jako przyprawy grillowej. Kampanii – prowadzonej głównie w formie outdoorowej – towarzyszy promocja w prasie regionalnej i w portalu Onet.pl, a także konkurs z nagrodami na antenie Radia Złote Przeboje. Plakaty promujące sosy TaoTao można znaleźć w 25 miastach Polski. Reklamy “TaoTao – najlepszy na grill” będą też publikowane na łamach “Dziennika Bałtyckiego”, a dodatkowo do gazety zostanie dołączona próbka sosu chili TaoTao.
W ramach kampanii na stronie TaoTao.pl został uruchomiony serwis poświęcony grillowaniu, gdzie już niebawem będzie można znaleźć przepisy z wykorzystaniem produktów tej marki oraz porady mistrza Polski w grillowaniu Wojciecha Harapkiewicza. W marcu br. serwis odwiedziło 200 tys. osób. Kampanię przygotował od strony kreatywnej i mediowej dział marketingu Tan-Viet International.
Marka TaoTao obejmuje: sosy, makarony, grzyby, owoce tropikalne w puszkach, papryczki chili w zalewie, pędy bambusa i wiele innych. (MKS)