Kraj

Kluczowi managerowie opuszczają MediaCom, Kosik zastąpi Bogłowskiego

Trzech z czterech managerów zarządzających domem mediowym MediaCom Warszawa rozstaje się z firmą. Odchodzą Marcin Bogłowski, dyrektor zarządzający, Andrzej Karasowski,...

Trzech z czterech managerów zarządzających domem mediowym MediaCom Warszawa rozstaje się z firmą. Odchodzą Marcin Bogłowski, dyrektor zarządzający, Andrzej Karasowski, dyrektor zakupu, i Maciej Ziąbrowski, dyrektor planowania strategicznego. Także Marcin Skowroński, szef komórki interaktywnej Beyond Interactive, kończy współpracę z MediaCom.

Marcina Bogłowskiego w roli dyrektora zarządzającego zastąpi Agnieszka Kosik, obecnie szefowa Guideline, siostrzanej agencji z grupy.

Bogłowski pracował w MediaCom od początku swojej kariery w mediach. Zaczynał 12 lat temu jako junior media planner.

10-letnie kariery w MediaCom kończą Karasowski oraz Ziąbrowski. Żaden z managerów nie podaje konkretnych powodów odejścia ani dalszych planów zawodowych. Według naszych informacji Bogłowski prowadzi rozmowy m.in. z ITI nt. objęcia strategicznej funkcji w tej grupie, jednak nie udało nam się potwierdzić ich oficjalnie u żadnej ze stron.

Zdaniem Marcina Bogłowskego MediaCom w świetnej kondycji trafi w ręce nowego dyr. zarządzającego.

Agnieszka Kosik od początku czerwca wraca do struktur MediaCom (Bogłowski do lipca pozostanie w firmie). Przejdzie z Maxusa (wcześniej Guideline), siostrzanej agencji MediaCom, którym zarządza od dwóch lat. Przed przejściem do MediaCom w 2003 r. Kosik przez 10 lat pracowała w OMD Poland, ostatnio jako szefowa Optimum Media OMD.

MediaCom jest jedną z trzech głównych agencji w ramach GroupM, struktury negocjacyjnej łączącej mediowe firmy WPP Group. (JN)