Kraj

NOWE OBLICZE SEKSU NA WITRYNIE DUREX

Dział interaktywny agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, Zentropy Partners, zakończył prace nad nową witryną opracowaną dla SSL Healthcare Polska Đ właściciela...

Dział interaktywny agencji reklamowej McCann-Erickson Polska, Zentropy Partners, zakończył prace nad nową witryną opracowaną dla SSL Healthcare Polska Đ właściciela marki prezerwatyw Durex. Jej uruchomienie zaplanowano na 15 października br. Zdaniem jej twórców zmieni ona wizerunek seksu w polskim Internecie. Dzięki dokładnemu rozpoznaniu grupy celowej oraz opracowaniu całościowej strategii funkcjonowania marki Durex w Internecie powstanie miejsce, gdzie użytkownik znajdzie wszelkie informacje na temat seksu. Prace nad zdefiniowaniem grupy celowej trwały dwa miesiące. Przeprowadzono szereg badań opartych na analizach Target Group Index, opracowanych przez firmę badawczą SMG/KRC Poland. Głównym założeniem strategicznym jest wykreowanie marki Durex w Internecie jako eksperta w dziedzinie seksu. Grupa celowa to ludzie młodzi (18-25 lat), zarówno kobiety, jak i mężczyźni, korzystający z Internetu. Strona oparta jest na kilku działach, w których zawarto cykle artykułów opracowywanych przez specjalistów w danej dziedzinie (techniki seksualne, zodiakalni kochankowie, bezpieczny seks oraz cykl dotyczący AIDS oraz chorób przenoszonych drogą płciową). Witryna będzie uzupełniana na bieżąco. Wszyscy jej użytkownicy będą otrzymywać cotygodniowy newsletter informujący o zmianach na stronie. (AMS)