Kraj

Adam Małysz reklamuje indywidualne programy inwestycyjne Generali

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali Polska rozpoczyna kampanię reklamową indywidualnych programów inwestycyjnych łączących w sobie cechy polisy na życie i produktu inwestycyjnego...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali Polska rozpoczyna kampanię reklamową indywidualnych programów inwestycyjnych łączących w sobie cechy polisy na życie i produktu inwestycyjnego (dzięki takim produktom klienci unikają płacenia podatku od zysków kapitałowych, tzw. podatku Belki). W reklamach wykorzystany został wizerunek Adama Małysza. Kampania potrwa do 26 maja. 15-sekundowe spoty będą emitowane w: TVP1, TVP2, TVN oraz TVN24, a reklamy prasowe ukażą się m.in. w tygodnikach “Polityka”, “Newsweek” oraz w dziennikach: “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza” i “Polska”.

– Adam Małysz należy do najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jest osobą, o której z całym przekonaniem można powiedzieć, że sukces zawdzięcza ciężkiej pracy – mówi Monika Oworuszko, dyrektor departamentu marketingu Generali. – Dzięki temu może dzisiaj zapewnić swoim bliskim poczucie bezpieczeństwa finansowego i dlatego wybrał program inwestycyjny Generali Beneficio. Mam nadzieję, że przykład Adama Małysza pomoże dokonać dobrego wyboru osobom, które cenią sobie bezpieczne inwestowanie zasobów finansowych.

Za kreację filmu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO, a za zakup mediów – dom mediowy Optimum Media OMD. (MB)