Zagranica

Euro RSCG Worldwide zdobyła internetowy budżet Jaguara; w Polsce bez zmian

Jaguar rozstrzygnął przetarg na obsługę globalnego budżetu internetowego. Zwyciężyła w nim agencja Euro RSCG Worldwide. Obsługą Jaguara zajmie się nowojorskie...

Jaguar rozstrzygnął przetarg na obsługę globalnego budżetu internetowego. Zwyciężyła w nim agencja Euro RSCG Worldwide. Obsługą Jaguara zajmie się nowojorskie biuro agencji. Prace koordynować będą pełniący funkcje executive creative directorów Alicia Johnson i Hal Wolverton. Agencja zajmie się kreacją reklam internetowych, budową serwisu Jaguar.com, zarządzaniem nim oraz działaniami e-CRM.

Dotychczas internetową obsługą Jaguara zajmowała się agencja Global Beach, która znalazła się w finale przetargu.

Marcin Cassino, szef marketingu Jaguar Land Rover w Polsce, zapewnia, że rozstrzygnięcie przetargu na poziomie globalnym nie zmieni nic w Polsce. Strony WWW firmy powiązane są wprawdzie z międzynarodowym serwisem Jaguara, jednak zarządzane merytorycznie przez oddział firmy w Polsce. (“BrandRepublic”)