Kraj

Coca-Cola realizowała reklamy online w czasie rzeczywistym

Coca-Cola Poland Services w ramach multimedialnej kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek napój Coca-Cola Zero wykorzystała niestandardową akcję w portalu...

Coca-Cola Poland Services w ramach multimedialnej kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek napój Coca-Cola Zero wykorzystała niestandardową akcję w portalu Wirtualna Polska. Dzięki wykorzystaniu technologii Flash Media Server kreacje reklam na stronie głównej WP.pl były przygotowywane w czasie rzeczywistym. Zajął się tym copywriter z agencji reklamowej Publicis, który, siedząc w studiu, na bieżąco komentował treści publikowane w portalu. Hasła reklamowe podkreślające wizerunek marki dostosowywane do informacji redakcyjnych WP.pl pojawiały się na dwóch różnych formatach reklamowych na stronie głównej – skyscraperach i double billboardzie.

– Ten pionierski na naszym rynku element kampanii internetowej ma wzmocnić wizerunek Coca-Coli Zero jako marki innowacyjnej, która nie poddaje się klasycznym prawom i inspiruje konsumentów do kwestionowania ogólnie przyjętych konwencji. Reklama realizowana w czasie rzeczywistym jest kolejnym elementem kampanii, która zarówno w formie, jak i treści oddaje niekonwencjonalny oraz bezkompromisowy charakter marki Coca-Cola Zero – mówi Szymon Michalik, brand manager Coca-Coli Zero.

Akcja odbyła się w portalu WP.pl 22 kwietnia br. i stanowiła zwieńczenie konkursu Coca-Coli Zero prowadzonego na stronie www.cokezero.pl.

Pomysłodawcą projektu był dom mediowy Starcom, który wraz z Next, departamentem mediów interaktywnych Starcom MediaVest Group, obsługuje firmę Coca-Cola Poland Services w zakresie planowania i zakupu mediów. Kreacją zajmuje się agencja reklamowa Publicis, a od strony technologicznej projekt nadzoruje agencja interaktywna K2. (JP)