Kraj

Saatchi & Saatchi Agencją Roku w tegorocznym Konkursie Reklamy KTR

Najwięcej nagród podczas zakończonej wczoraj gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008 otrzymała agencja Saatchi & Saatchi - trafiło do niej...

Najwięcej nagród podczas zakończonej wczoraj gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008 otrzymała agencja Saatchi & Saatchi – trafiło do niej 8 statuetek. Laury otrzymały również: PZL – 7 nagród, DDB, JWT i Euro RSCG – po 5, Canal Plus Cyfrowy – 4, Gruppa66 Ogilvy, Brain i 180heartbeats – po 3, Leo Burnett, Team One, Grey Worldwide, BBDO i Publicis – po 2, zaś BNA, Touchpoint, Change Communications, DraftFCB + Ad Fabrika, Tequila/Polska, Scholz & Friends, Tippingpoint, Endorfine, Click5, Young & Rubicam, TBWA, McCann Erickson, Grandes Kochonos i Partner of Promotions zakończyły konkurs z 1 nagrodą.

Tytułem Agencji Roku 2008 nagrodzono Saatchi & Saatchi, Reklamodawcą Roku został Canal Plus Cyfrowy, Domem Produkcyjnym w kat. TV/film 2008 – Platige Image, Domem Produkcyjnym w kat. print 2008 – Photo-Shop, zaś wyróżnienie w konkursie MMS Play otrzymała agencja MobiJoy!.

Przyznano także nagrody dla Young Creatives: w kat. print otrzymali je Sebastian Ścigalski i Agnieszka Starzyńska z Grupy Eskadra, w kat. cyber – Piotr Chrobot, Jakub Kempny, Maciej Maliborski z Saatchi & Saatchi, w kat. film – Karina Hauer i Marcin Nowakowski z Gruppy66 Ogilvy. Nagrody dla studentów otrzymali: w kat. print – Ewa Jaworska i Radosław Drzazga ze Szkoły Mistrzów Reklamy, zaś w kat. film – Julia Kolberger i Rafał Skalski z PWSFTViT.

W tym roku do konkursu napłynęły 624 zgłoszenia w 9 kategoriach. Prace oceniało 200 jurorów, m.in. autorzy prac nagrodzonych w minionych latach w konkursie KTR lub konkursach zagranicznych. Pracom jury przewodniczyła Milka Poglianni, dyrektor kreatywny z McCann Erickson Italy. (AMS)