Kraj

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie tytułów w życie regionów i czytelników. Hasłem przewodnim wszystkich działań w ramach strategii Gazeta 2.0 jest “Mała Ojczyzna – Duża Sprawa!”. Za stworzenie strategii i jej realizację odpowiadają wspólnie Media Regionalne i grupa Eskadra. Przedstawiciele wszystkich dzienników brali udział w tworzeniu strategii, a w centrali grupy wspierali ich Dorota Łojewska, krajowy dyr. marketingu, i Mirosław Romejko, dyr. ds. rozwoju redakcyjnego.

– Nowe podejście do czytelnika wymaga zmian w całej organizacji, w tym zmiany mentalnej. Jest to nasza odpowiedź na zmieniające się otoczenie i nowe potrzeby czytelników w zakresie konsumpcji mediów – powiedziała Joanna Pilcicka, prezes zarządu Mediów Regionalnych.

Nowej strategii będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe skoncentrowane w regionach. Plany promocyjne dopiero powstają. Powinny być realizowane w drugiej połowie roku. Pewne elementy nowej strategii Mediów Regionalnych zadebiutowały jesienią ub.r. w ramach projektu Akcja – Re(d)akcja, który polega na wzmacnianiu więzi czytelników z redakcjami dzienników regionalnych grupy.

Media Regionalne należące do funduszu Mecom są wydawcą dzienników: “Głos Dziennik Pomorza”, “Gazeta Pomorska”, “Gazeta Lubuska”, “Nowa Trybuna Opolska”, “Gazeta Współczesna”, “Kurier Poranny”, “Dziennik Wschodni”, “Echo Dnia”, “Nowiny”. (KP)