Kraj

Ipsos Marketing chce rozwijać w Polsce globalne narzędzia badawcze i pracuje nad własnymi

Ipsos Marketing, nowo wydzielona struktura firmy badawczej Ipsos, chce wdrażać na polskim rynku globalne narzędzia badawcze wspomagające zarządzanie markami. -...

Ipsos Marketing, nowo wydzielona struktura firmy badawczej Ipsos, chce wdrażać na polskim rynku globalne narzędzia badawcze wspomagające zarządzanie markami.

– Nacisk chcemy położyć m.in. na projekty mieszane jakościowo-ilościowe, o które coraz częściej pytają marketerzy – zapowiada Barbara Krug, która razem z Arturem Nierychlewskim zarządza nową strukturą Ipsos. Polski dział Ipsos Marketing pracuje też nad nowymi lokalnymi narzędziami, które z czasem mogą zainteresować inne rynki, na których działa Ipsos.

– Włączenie się w globalną strukturę Ipsos Marketing daje możliwości wymiany doświadczeń i współtworzenia nowych projektów. Polski rynek jest bardzo otwarty na nowe inicjatywy badawcze. Chcemy zaproponować unikatowe produkty, które zmniejszają ponoszone przez marketerów ryzyko złego wyboru strategii marketingowej – mówi Barbara Krug. O uruchomieniu w Polsce struktury Ipsos Marketing pisaliśmy w DS “MMP” z 3 kwietnia. (PM)