Kraj

Nordea zachęca w kampanii do inwestowania w fundusze

Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o...

Agencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o możliwości inwestowania w atrakcyjne fundusze alternatywne, a w szczególności w fundusze hedgingowe. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 35-50 lat, wykształcenie średnie +, mieszkańcy średnich i dużych miast, dochód powyżej średniej krajowej.

Kampania, która ruszyła 14 kwietnia, obejmuje reklamy prasowe w dziennikach i tygodnikach oraz internet. Termin zakończenia nie został podany. Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG. (AMS)