Kraj

Oceanic o 60 proc. zwiększy w tym roku budżet marketingowy

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" zwiększy tegoroczne wydatki marketingowe o około 60 proc. w stosunku do ub.r. Według danych Expert Monitora za...

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne “Oceanic” zwiększy tegoroczne wydatki marketingowe o około 60 proc. w stosunku do ub.r. Według danych Expert Monitora za 2007 r. marketer na działania promocyjne przeznaczył 7,05 mln zł, z czego większość na magazyny i telewizję. Oceanic przy zakupie wybranych mediów (głównie telewizji i outdooru) współpracuje z domem mediowym Intermedia. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowuje we własnym zakresie.

Główną marką kosmetyczną firmy jest AA, której produkty pozycjonowane są na różnych półkach cenowych. Według danych Oceanic za pierwszy kwartał br. sprzedaż produktów firmy wzrosła wartościowo o ponad 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r.

Obecnie Oceanic jest w trakcie uruchamiania pierwszego instytutu spa pod nazwą AA Prestige Institute Wellness & Spa “Ossa” mieszczącego się w Rawie Mazowieckiej. W centrum wykorzystywane są specjalne kosmetyki AA Prestige Institute. (JD)