Kraj

ClickAd poszerza ofertę o pozycjonowanie stron

Agencja ClickAd specjalizująca się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie poszerzyła ofertę o pozycjonowanie stron internetowych (SEO - Search...

Agencja ClickAd specjalizująca się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie poszerzyła ofertę o pozycjonowanie stron internetowych (SEO – Search Engine Optimization). Za nową usługę odpowiada Adam Wencław, SEO project manager, który dołączył do zespołu ClickAd w marcu br. (przeszedł z firmy Direct Traffic zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych; pełnił tam podobną funkcję i odpowiadał za projekty w zakresie pozycjonowania).

W związku z rozszerzeniem oferty w agencji powołano dział SEO, który początkowo będzie zapewniał wsparcie i doradztwo z zakresu pozycjonowania dla dotychczasowych klientów oraz w ramach prowadzonych przez ClickAd kampanii. Większa aktywność w zakresie sprzedaży usług dla nowych klientów przewidziana jest w kolejnym etapie rozwoju działu.

– Stworzenie nowego działu ma na celu podkreślenie kompleksowości usług świadczonych przez nas w zakresie zintegrowanego marketingu online. Odzwierciedla też zapotrzebowanie klientów i ich oczekiwania w tym obszarze – powiedział Robert Olszewski, internet advertising supervisor w ClickAd. (BG)