M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Campbell zadebiutuje w Polsce, Young & Rubicam koordynuje prace w Europie Środkowo-Wschodniej

Serwis Dzienny | 18 kwietnia 2008, 06:45

Na polskim rynku najprawdopodobniej pod koniec tego roku pojawią się w sprzedaży po raz pierwszy słynne zupy Campbell's (Campbell Soup...

Na polskim rynku najprawdopodobniej pod koniec tego roku pojawią się w sprzedaży po raz pierwszy słynne zupy Campbell's (Campbell Soup Company), dotychczas niedostępne w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (kilka miesięcy temu Campbell zadebiutował w Rosji, o czym informował m.in. "Advertising Age"). Za obsługę reklamową marketera w Europie odpowiadają dwie sieci - Young & Rubicam i BBDO, wyłaniane za każdym razem w lokalnych przetargach.

Polska została wybrana krajem, który ma koordynować wprowadzenie marki Campbell's na kilka europejskich rynków. W przetargu dotyczącym tego projektu startowały Young & Rubicam Brands i BBDO Warszawa. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w przetargu zwyciężyła Y&R Brands.

Beata Mońka, CEO agencji, nie komentuje tych doniesień, komentarza nie udzielił także Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer i dyrektor generalny BBDO Warszawa.

Campbell Soup Company na razie nie ma w Polsce przedstawicielstwa, doniesień o debiucie na naszym rynku nie udało się potwierdzić u reprezentantów firmy. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,