Skoda Auto Polska rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL. Zaproszono do niego cztery agencje. Wśród nich znalazła się Brain, z którą marketer współpracuje od 2006 roku. Nazwy pozostałych trzech nie zostały ujawnione.
– Jesteśmy zadowoleni z poziomu obsługi świadczonej przez Brain, jednakże zgodnie z naszymi zasadami co kilka lat przeprowadzamy postępowanie przetargowe – mówi Maciej Michalik, kierownik działu marketingu Skoda Auto Polska. – W ramach przetargu szczególną wagę przywiązujemy do zbadania potencjału strategicznego agencji, który ma nam zagwarantować spójny, efektywny i długofalowy rozwój wizerunku marki w kolejnych latach.
Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na czerwiec br.
Przypomnijmy, że Skoda Auto Polska zakończyła niedawno przetarg na dom mediowy – od maja br. będzie dla niej pracować MediaCom Warszawa. W zakresie BTL dla Skody pracuje Peppermint. (BG)