Kraj

Abpol o 300 proc. zwiększy budżet na markę Rosetex

Abpol Company Polska, właściciel marki prezerwatyw Rosetex, o 300 proc. zwiększa tegoroczny budżet reklamowy tej marki. Oznacza to, że firma...

Abpol Company Polska, właściciel marki prezerwatyw Rosetex, o 300 proc. zwiększa tegoroczny budżet reklamowy tej marki. Oznacza to, że firma wyda w tym roku na reklamy brandu ok. 1,5 mln zł (w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Roseteksu wyniosły niecałe 0,5 mln zł netto, dane Expert Monitor).

Olgierd Wejner, dyrektor generalny firmy, twierdzi, że wzmożone działania reklamowe wokół tej marki mają służyć zwiększeniu udziałów rynkowych (wartościowych do 20 proc., ilościowych do 25 proc.).

W połowie czerwca br. Abpol startuje z trzymiesięczną akcją konsumencką, opartą na konkursie (w trakcie jej trwania na rynku pojawi się limitowana edycja opakowań prezerwatyw). Równolegle prowadzona będzie wizerunkowa kampania ATL obejmująca: internet, prasę dla mężczyzn, radio oraz outdoor.

Nad kreacją reklam pracuje agencja reklamowa VA Communications, z którą firma współpracuje od początku br. Planowaniem i zakupem mediów Abpol zajmuje się we własnym zakresie.

Udziały wartościowe Roseteksu wynoszą 13 proc., a ilościowe – 17 proc. (wg MEMRB Retail Tracking Services, III 2007 – II 2008). Abpol jest również dystrybutorem marki Contex. Głównymi konkurentami Abpolu są Unimil i SSL Healthcare Polska. (BG)