Kraj

POWSTAŁA FIRMA BROKERSKA STRÖER PLAKAT TECHNIC MEDIA

Firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska i Plakat Technic zdecydowały się na połączenie swoich biur sprzedaży i utworzenie firmy brokerskiej Ströer...

Firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska i Plakat Technic zdecydowały się na połączenie swoich biur sprzedaży i utworzenie firmy brokerskiej Ströer Plakat Technik Media (SPTM). Jest to konsekwencją nabycia wiosną br. 50 proc. udziałów w firmie Plakat Technik przez niemieckiego inwestora firmę Ströer, jedynego udziałowca Ströer Polska. “Nowa firma ma przede wszystkim za zadanie unifikację sprzedaży sieci nośników należących do Ströera w Polsce. Nie ukrywam, że naszą ambicją jest zostanie liderem na rynku” – twierdzi Mirosław Mleczko, szef działu new business SPTM. Dyrektorem zarządzającym nową spółką został Stephane Rauber, dotychczasowy szef sprzedaży w Ströer Polska. Szefem działu realizacji kampanii jest Agnieszka Godlewska, a pracami działu new business kieruje Mirosław Mleczko. Ogółem w spółce pracuje 13 osób. Firma prowadzi wyłączną sprzedaż sieci nośników Ströer Polska i Plakat Technik, na którą składa się 9,5 tys. billboardów, 700 nośników o nazwie Super 18 (konstrukcje typu frontlite o formacie 6x3m), 220 nośników typu citylight poster oraz ok. 20 tablic o formacie 12x3m. Poza tym oferuje organizację kampanii reklamy zewnętrznej na nośnikach należących do innych firm. Planowanie kampanii odbywa się na podstawie zestandaryzowanych baz danych, zawierających opisy lokalizacji oraz dokumentację zdjęciową. (JP)