Kraj

ING zamiast Nationale-Nederlanden - zmiana nazwy i nowa kampania

Firma ubezpieczeniowa ING Nationale-Nederlanden zmienia nazwę na ING i rusza z nową kampanią funduszu emerytalnego. Zmiana nazwy jest odzwierciedleniem strategii...

Firma ubezpieczeniowa ING Nationale-Nederlanden zmienia nazwę na ING i rusza z nową kampanią funduszu emerytalnego.

Zmiana nazwy jest odzwierciedleniem strategii Grupy ING, która zakłada proces unifikacji marki ING na całym świecie.

– Marka ING w Polsce jest coraz lepiej kojarzona z szerokim spektrum usług finansowych. Zmiana marki na ING podkreśla naszą przynależność do silnej finansowej grupy, która oferuje konkurencyjne produkty na całym świecie – wyjaśnia Ewa Zorychta-Kąkol, dyrektor marketingu w ING.

Towarzystwo rusza z nową kampanią reklamową funduszu emerytalnego, w której komunikuje też rebranding. Jest ona kontynuacją aktywności z jesieni ub.r. zachęcającej do obliczenia przyszłej emerytury z ZUS oraz OFE i unaoczniającej problem niewystarczającej emerytury.

Spoty telewizyjne i radiowe zachęcają do zaplanowania i przygotowania planu emerytalnego w trzech prostych krokach. Kampanię przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.

W skład ING w Polsce wchodzą: ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne (dawniej ING Nationale-Nederlanden PTE), ING Otwarty Fundusz Emerytalny (dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska OFE), ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (dawniej TUnŻ ING Nationale-Nederlanden Polska) oraz ING Usługi Finansowe (dawniej ING Nationale-Nederlanden Polska). (MB)