Kraj

Natalia Lesz reklamuje telefony muzyczne Samsunga

Samsung Electronics Polska podpisał kontrakt reklamowy z młodą wokalistką Natalią Lesz. Z okazji wydania jej debiutanckiego albumu (EMI Music Poland)...

Samsung Electronics Polska podpisał kontrakt reklamowy z młodą wokalistką Natalią Lesz.

Z okazji wydania jej debiutanckiego albumu (EMI Music Poland) Samsung wprowadza limitowaną wersję telefonu muzycznego F250. Na karcie pamięci umieszczono singiel “Fall” promujący album i krótki filmik z pozdrowieniami dla fanów, na wyświetlaczu tapetę z okładką płyty. Telefon zawiera zestaw dzwonków i tapet ze zdjęciami artystki, jej autograf wygrawerowano zaś na obudowie.

W pakiecie znajdzie się również dedykacja napisana własnoręcznie przez artystkę, a przede wszystkim utwory z najnowszego albumu umieszczone na dodatkowej karcie pamięci.

Wizerunek Natalii Lesz oraz okładki jej debiutanckiego albumu widoczny jest w trwającej kampanii telefonów muzycznych Samsung. W zamian za to Samsung będzie również sponsorem koncertów artystki promujących album.

Na specjalnej stronie poświęconej najnowszym telefonom muzycznym Musicon.samsung.pl za pomocą telefonu Samsung artystka będzie prowadzić fotoblog, umieszczając zdjęcia ze swojego życia. Będzie tam można obejrzeć materiał z kręcenia wideoklipu do piosenki “Fall”, a także zdjęcia ze specjalnej sesji fotograficznej zorganizowanej z okazji współpracy z firmą Samsung.

Dodatkowo każdy, kto zarejestruje się na Samsung Fun Club, wysyłając SMS-a o treści “Natalia”, będzie mógł za darmo ściągnąć tapety z okładką płyty, dzwonki i wideoklip “Fall”. Samsung będzie też prowadził konkursy, w których do wygrania będą płyta Natalii Lesz i telefony muzyczne.

Singiel Natalii Lesz promują obecnie czołowe stacje muzyczne.

W podobny sposób Samsung współpracował już wcześniej ze znanym polskim raperem Tede (wersja limitowana telefonu Tedefon, trasa koncertowa). (MB)