Kraj

V&P realizuje kolejną akcję promocyjną dla Hochlandu

Po raz drugi firma Hochland organizuje promocję serków Almette pod hasłem "Wyprawa do źródeł natury". Przygotowanie i przeprowadzenie akcji producent...

Po raz drugi firma Hochland organizuje promocję serków Almette pod hasłem “Wyprawa do źródeł natury”. Przygotowanie i przeprowadzenie akcji producent serków powierzył po raz kolejny agencji reklamowej V&P.

W konkursie co tydzień można wygrać dwuosobową wycieczkę do Nepalu, Wenezueli, RPA lub Kanady. Codziennie losowany będzie również zestaw – aparat cyfrowy i drukarka Canon oraz trzy roczne prenumeraty “National Geographic”.

Promocja wystartowała 31 marca i potrwa do końca czerwca. Aby wziąć udział w losowaniu, klienci muszą wysłać SMS-em trzy kody z promocyjnych opakowań serków. Można je także zarejestrować poprzez specjalnie stworzony serwis internetowy na www.hochland.pl/almette. (AMS)