Kraj

Algida wprowadza na rynek Śmietankowy Czteropak

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię telewizyjną i prasową dla nowego produktu marki Algida (Unilever) - Śmietankowy Czteropak. Reklama podkreśla...

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię telewizyjną i prasową dla nowego produktu marki Algida (Unilever) – Śmietankowy Czteropak. Reklama podkreśla wyjątkowy, przełomowy format opakowania pozwalający na wygodne podzielenie lodów. W spocie symbolem śmietankowości lodów jest puszysta chmurka. Bohaterowie swobodnie rozdzielają ją między siebie podobnie jak czteropak Algidy. Spoty emitowane są m.in. w stacjach telewizyjnych TVP, Polsat, TVN, MTV, Viva i Hallmark. Reklamy prasowe zostaną opublikowane w prasie kobiecej, m.in. w “Claudii”, “Naj”, “Świecie Kobiety”. Czas trwania kampanii reklamowej nie został ujawniony. Za media odpowiada PHD. (AMS)