Kraj

Simpsonowie występują w kontynuacji działań dla Renault Kangoo

Renault Polska rozpoczęło wczoraj kampanię wspierającą launch rynkowy nowego modelu Kangoo. Jest ona kontynuacją ubiegłotygodniowych działań promujących Dni Otwarte Renault...

Renault Polska rozpoczęło wczoraj kampanię wspierającą launch rynkowy nowego modelu Kangoo. Jest ona kontynuacją ubiegłotygodniowych działań promujących Dni Otwarte Renault Kangoo. W 30-sekundowych spotach telewizyjnych nadal występują tytułowi bohaterowie kreskówki “Simpsonowie”.

Kampania pod hasłem “Nowe Kangoo przystosowane do życia w rodzinie” potrwa do 5 maja br. Emitowana jest jedynie w stacjach TV: TVP, TVN, TVN Siedem, TV4, Polsat, Polsat Sport, TVN24 i Discovery.

Kreacja reklam powstała dzięki umowie podpisanej przez Renault z agencją reklamową Publicis oraz wytwórnią filmową 20th Century Fox L&M. Media do niej zaplanował i kupił Carat Polska. Koncern Renault sprzedał w ub.r. na polskim rynku ponad 90,3 tys. nowych aut różnych modeli. (BG)