Kraj

Tesco debiutuje z marką odzieży F&F

Sieć handlowa Tesco zadebiutowała na rynku z marką odzieży F&F. Jej adresatem są kobiety i mężczyźni w wieku powyżej 25...

Sieć handlowa Tesco zadebiutowała na rynku z marką odzieży F&F. Jej adresatem są kobiety i mężczyźni w wieku powyżej 25 lat. Kolekcja F&F to ubrania typu casual i business. W Polsce brand będzie konkurować z markami H&M, Reserved i C&A. Debiut marki wsparł pokaz kolekcji wiosenno-letniej oraz działania mediowe: kampania telewizyjna i prasowa oraz działania PR. Jej autorem jest zespół agencji reklamowej Communication Unlimited i dom mediowy MediaCom Warszawa. F&F to druga marka odzieżowa w portfolio Tesco. Dwa lata temu sieć wprowadziła markę Cherokee (adresowana do młodzieży, w kolekcji znaleźć można także odzież dziecięcą, ubrania mają charakter outdoorowy). F&F jest marką międzynarodową. Można je znaleźć w sklepach Tesco także m.in. w Wielkiej Brytanii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. (MKS)