Kraj

Rusza polska odsłona globalnej kampanii Koniki Minolty z Ronaldinho

Brazylijski piłkarz Ronaldinho jest twarzą najnowszych działań reklamowych firmy Konica Minolta. Kampania pod hasłem: "The skills to win", ma na...

Brazylijski piłkarz Ronaldinho jest twarzą najnowszych działań reklamowych firmy Konica Minolta. Kampania pod hasłem: “The skills to win”, ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Konica Minolta w grupie docelowej oraz zwrócenie uwagi środowiska biznesowego na to, że każda firma może “ulepszyć swoją grę” poprzez wybór właściwych rozwiązań do druku oraz zarządzania dokumentami. Działania obejmujące prasę (branżową i biznesową) oraz stacje telewizyjne (TVN24 i TVN CNBC Biznes) skierowane są do klientów, dystrybutorów i partnerów biznesowych.

Spot telewizyjny utrzymany jest w konwencji meczu piłkarskiego.

– Wybór Ronaldinho do naszej najnowszej kampanii reklamowej był oczywisty. Jego sukcesy na murawie są wypadkową nie tylko innowacyjnej techniki, szybkości i zwinności, lecz także radości i satysfakcji z gry. To te same cechy, które charakteryzują firmę Konica Minolta na polu kolorowego druku cyfrowego – mówi Carlos Baart, manager corporate communications and marketing communications w firmie Konica Minolta Business Solutions Europe.

Kampania w Polsce jest częścią globalnego projektu marketingowego firmy. Spoty TV są równocześnie emitowane w 54 krajach Europy. Wsparciem kampanii są działania w internecie oraz komunikacja public relations. W Polsce za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. (BG)