“Playhouse Disney” jest nowym miesięcznikiem dla dzieci wydawnictwa Egmont Polska. Tytuł powstał na kanwie bloku programowego emitowanego na antenie Disney Channel. Nakład “Playhouse Disney” wynosi 60 tys. egz., objętość – 36 stron, cena – 8,50 zł. Magazyn skierowany jest do dziewczynek i chłopców w wieku 3-5 lat. Zawiera historyjki obrazkowe, zagadki, kolorowanki, elementy edukacyjne. Do każdego numeru dołączana jest płyta DVD lub zabawka.
Debiutującemu miesięcznikowi towarzyszy kampania reklamowa w TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini, na witrynach w salonikach sieci Kolporter, w tytułach Egmontu i w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja DSK, za media odpowiada dom mediowy MPG.
Jednocześnie Egmont rozpoczął wydawanie książek “Playhouse Disney” adresowanych do dzieci w wieku do 6 lat. (KP)