Kraj

Egmont wprowadza magazyn "Playhouse Disney"

"Playhouse Disney" jest nowym miesięcznikiem dla dzieci wydawnictwa Egmont Polska. Tytuł powstał na kanwie bloku programowego emitowanego na antenie Disney...

“Playhouse Disney” jest nowym miesięcznikiem dla dzieci wydawnictwa Egmont Polska. Tytuł powstał na kanwie bloku programowego emitowanego na antenie Disney Channel. Nakład “Playhouse Disney” wynosi 60 tys. egz., objętość – 36 stron, cena – 8,50 zł. Magazyn skierowany jest do dziewczynek i chłopców w wieku 3-5 lat. Zawiera historyjki obrazkowe, zagadki, kolorowanki, elementy edukacyjne. Do każdego numeru dołączana jest płyta DVD lub zabawka.

Debiutującemu miesięcznikowi towarzyszy kampania reklamowa w TVP, TVN, Jetix, Cartoon Network, MiniMini, na witrynach w salonikach sieci Kolporter, w tytułach Egmontu i w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja DSK, za media odpowiada dom mediowy MPG.

Jednocześnie Egmont rozpoczął wydawanie książek “Playhouse Disney” adresowanych do dzieci w wieku do 6 lat. (KP)