Kraj

Carlsberg rusza z komunikacją wokół Euro 2008

Carlsberg Polska rozpoczyna silną kampanię wizerunkową marki Carlsberg "Poczuj emocje na UEFA Euro 2008". Ma ona przede wszystkim akcentować przeżywanie...

Carlsberg Polska rozpoczyna silną kampanię wizerunkową marki Carlsberg “Poczuj emocje na UEFA Euro 2008”. Ma ona przede wszystkim akcentować przeżywanie silnych sportowych emocji towarzyszących piłkarskim rozgrywkom. Celem strategicznym firmy jest zwiększenie udziałów marki. W ub.r. Carlsberg wyprzedził markę Heineken Grupy Żywiec pod względem udziałów ilościowych (obie marki należą do segmentu piw międzynarodowych), a producent liczy, że w tym roku Carlsberg zdoła wyprzedzić Heinekena także pod względem udziałów wartościowych.

– Mistrzostwa Europy UEFA Euro 2008 to z pewnością najbardziej oczekiwane święto europejskiej piłki nożnej, które doskonale wpisuje się w nowoczesny, międzynarodowy charakter premium naszej marki – twierdzi Joanna Bieńkowska, brand manager marki Carlsberg.

Na czas trwania kampanii wprowadzona zostanie limitowana seria opakowań Carlsberga w wizualizacji nawiązującej do mistrzostw Europy (w miejscu tradycyjnej etykiety jest wygrawerowane logo “Carlsberg – Part of The Game”). Równolegle z kampanią telewizyjną zmieniona została szata graficzna strony internetowej Carlsberga.

Producent współpracuje z agencją Saatchi & Saatchi i domem mediowym Media Direction OMD. (MB)